perjantai 5. helmikuuta 2016

Malkan PopUp-päivä

POP UP-päivä lauantaina 16.01.2016


Koulussamme vietettiin PopUp-päivää lauantaina 16.01. 

Päivän aikana lapset pääsivät tutustumaan erilaisiin pajoihin, joita koulumme oppilaat pitivät. 

Lauantaina avattiin myös koulumme uusi oppimisen tila MUKULA-tila.






2-4D-luokan oppilaat ovat kertoneet omasta PopUp-päivästään.


Pop Up-päivä

Pop up-päivänä minulla oli ensin jalkapalloa. Jalkapallo oli aika kivaa vaikka se ei kestänyt kuin 30 minuuttia. Sen jälkeen menin vahingossa 10 minuuttia etuajassa syömään. Ruoka oli hyvää mutta sen jälkeen menin ulos. Olin ulkona 40 minuuttia. Välitunnin jälkeen menin parkouriin.
Se oli aika haastavaa mutta paras paja oli DJ-paja.
DJ-pajassa sai soittaa DJ laiteilla. Sitten menin kotiin.  


POP UP-PÄIVÄ
Meillä oli lauantaina pop up-päivä. Minun ensimmäinen paja oli ruokailu. Sen jälkeen oli tanssipaja. Kolmas paja oli ompelu. Viimeisenä oli parkour. Tanssipaja oli liian vaikeata. Ompelua en saanut valmiiksi. Esteet olivat liian ylhäällä, mutta oli kivaa kokeilla uusia asioita.       


Pop up –päivä
Meillä oli lauantaina pop up-päivä. Minun pajat on askartelu , kynsipaja, ruokailu, kärrynpyörä- ja käsilläseisontapaja. Pidin eniten askartelusta, sitä piti Marjatta. Kärrynpyöräpajaa piti Heidi. Koulupäivä oli kiva.                              



















LUISTELUA VÄLITUNNILLA
Meillä on mahdollisuus luistella pitkillä välitunneilla. Olen neljä kertaa luistellut pitkällä välitunnilla. Kaikilla pitää olla omat luistimet ja pitää osata laittaa omat luistimet itse jalkaan. Jäällä on aina joku opettaja valvomassa. Luistelen kavereitten kanssa. On kivaa luistella jäällä. Osaan temppuja mutta en hyvin. Olen oppinut kavereilta ja koulussa. Osaan luistella kovaa. Tykkään luistella aina. Olen luistellut neljävuotiaasta asti ja luistelen vieläkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti