perjantai 24. lokakuuta 2014

1A-luokan ensimmäinen koulun syysloma

Oppilaat kirjoittivat syyslomamuistojaan.

- Olimme hampurilaisella perheen kanssa.
- Olin uimassa Pirkkolan uimahallissa. Mukana oli Mira, äiti ja Jenna.
- Kävimme mamman kanssa Harjavallassa uimahallissa.
- Olin Linnanmäellä Valokarnevaaleissa.
- Olin Linnanmäellä syyslomalla Lohikäärmeradassa isä ja Juuson kanssa.
- Olin mökillä. Mökillä kävin uimassa saunasta kolme kertaa.
- Kävin syyslomalla elokuvissa katsomassa Muumit Rivieralla.
- Pelasin biljardia serkun kanssa.
- Syyslomalla olin luokkakaverin kanssa Linnanmäellä Viikinki laivassa. Kävimme myös kuumailmapallossa.
- Minä löysin kotoa vanhan pelikoneen ja pelasin sitä.
- Rakentelin legoilla.
- Kävin iskän kanssa uimassa. Tuukka oli mukana.
- Olin Marin kanssa uimassa Pirkkolassa.
- Minä pelasin sisällä, ja ulkona minä harjoittelin Kung futa.
- Syyslomalla olin syntymäpäivillä äidin kaverin luona. Siellä oli kivaa, koska siellä oli muitakin lapsia.
- Olin kotona syyslomalla. Minä luin. Kävin ostamassa kaupasta maitoa ihan yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti